hvilken news-server når jeg bruger 3?
Fra : junk@xot.dk

Dato : 18-09-08 13:10

Hej

Jeg er på nettet via 3, og kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal
skrive som newsserver i min newsreader-program. Kan i hjælpe?

Mvh
Anders

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-09-08 20:13

On Thu, 18 Sep 2008 12:10:01 -0700 (PDT), junk@xot.dk wrote:

>Jeg er på nettet via 3, og kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal
>skrive som newsserver i min newsreader-program. Kan i hjælpe?

Du kan prøve en af de frie som f.eks news.sunsite.dk

Husk lige at registrere først på http://dotsrc.org/usenet/

<mlr>

Fra : Jens

Dato : 19-09-08 08:44

<junk@xot.dk> skrev i meddelelsen
>Hej
>
>Jeg er på nettet via 3, og kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal
>skrive som newsserver i min newsreader-program. Kan i hjælpe?

3 mobilt bredbånd har ikke en newsserver service tilknyttet. Du kan evt.
bruge en gratis som f.eks. http://dotsrc.org/usenet/

Jens