Link til 100 meter i Beijing
Fra : Thomas

Dato : 28-08-08 19:25

Hej NG

Så kom den dag, hvor jeg skulle skrive noget i et sportsforum..........

Det eneste der interessere mig ved OL er mændenes 100 meter løb.....
Har fulgt med siden 1984, men missede denne gang

Jeg har hørt en masse om finalen, og tænkte " den finder jeg da lige på
youtube"

Det eneste jeg kan finde er en masse billede montager med lyd og tekst!!!
Det kan sgu da ikke passe at en eller anden i verden ikke har optaget den
finale og lagt den ud ?

Jeg håber at en eller anden herinde kan hjælpe med et link

På forhånd tak

Thomas

Fra : michael

Dato : 28-08-08 22:10

Thomas skrev:
> [...]
> finale og lagt den ud ?
>
> Jeg håber at en eller anden herinde kan hjælpe med et link

Prøv her: http://www.sonofon.dk/privat/webtv/

/michael