Nogen der har erfarring med "combatarms" ~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 29-07-08 06:12

Det ser ud til at være et gratis FPS.

http://combatarms.nexon.net/Intro.aspx

Hvis nogen kender det og spiller det, fortæl fortæl, er det gratis?
hvad er catchen, hvis der er nogen?

--
It's to late...

Fra : Ole R

Dato : 29-07-08 08:53

Den Tue, 29 Jul 2008 07:12:06 +0200 skrev Mr.Larsen:

> Det ser ud til at være et gratis FPS.
>
> http://combatarms.nexon.net/Intro.aspx
>
> Hvis nogen kender det og spiller det, fortæl fortæl, er det gratis? hvad
> er catchen, hvis der er nogen?

Hvis du er så interesseret i det, hvorfor så ikke bare hente det, og
fortælle det til andre?
Hvis du læser, hvad de skriver, så er spillet gratis, men der kommer
ekstra ting på hen ad vejen, der koster lidt kasse, dog ikke våben..

/Ole

Fra : Mr.Larsen

Dato : 29-07-08 08:57

Ole R har bragt dette til os:

> Hvis du er så interesseret i det, hvorfor så ikke bare hente det, og
> fortælle det til andre?

Jeg ville bare høre om nogen have erfarring med spillet, hvis det er
noget lort, gider jeg ikke spilde tiden på det.

> Hvis du læser, hvad de skriver, så er spillet gratis, men der kommer
> ekstra ting på hen ad vejen, der koster lidt kasse, dog ikke våben..

Det var også det jeg fandt ud af, men var ikke sikker på om jeg havde
overset noget.

--
It's to late...

Fra : Hagar

Dato : 29-07-08 17:17

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lort, gider jeg ikke spilde tiden på det.

> Det var også det jeg fandt ud af, men var ikke sikker på om jeg havde

En jeg kender har hentet det og installeret det, men kommer så ikke meget
videre, der kan ikke logges ind på serveren !

Hagar

Fra : Mr.Larsen

Dato : 29-07-08 21:14

Hagar skrev:

> En jeg kender har hentet det og installeret det, men kommer så ikke meget
> videre, der kan ikke logges ind på serveren !

Ok, sikke noget skrammel.

--
It's to late...

Fra : Hagar

Dato : 29-07-08 17:26

> [...]
>
> http://combatarms.nexon.net/Intro.aspx
>
> Hvis nogen kender det og spiller det, fortæl fortæl, er det gratis? hvad

Spillet kan åbenbart kun spilles i USA, og ikke i EU, så spar tid på at
hente det

Hagar

Fra : Mr.Larsen

Dato : 29-07-08 21:14

Hagar formulerede tirsdag:

> Spillet kan åbenbart kun spilles i USA, og ikke i EU, så spar tid på at hente
> det

Tak for oplysningen, så vil jeg holde mig til de spil jeg kender.

--
It's to late...

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 03-08-08 18:53

Ja så må vi jo bare vente lidt længere på Battlefield Heroes som da snart må
udkomme.

Mvh
Silver.

Fra : Dr.Phil

Dato : 04-08-08 10:02

"Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Ja så må vi jo bare vente lidt længere på Battlefield Heroes som da snart
> må udkomme.
>
> Mvh
> Silver.

Er udsat til omkring julen :(

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 04-08-08 10:04

> Er udsat til omkring julen :(

Ah ja, den sædvanlige forbandelse omkring computerspil.....udsættelse. Men
ok det ER jo gratis så vi kan jo ikke brokke os så gevaldigt, og må håbe på
at det skyldes optimeringer og lign. :).

Ah ja....bliver vistnok en hæftig jul ligesom sidste år :D.

Mvh
Silver.