Prøvekørsel RD350
Fra : OZ3BTO

Dato : 14-08-08 14:08

Har lige været ude og prøve sådan en djævel og blev helt tændt på sådan en

Kammeraten der har købt en vidste ikek noget videre om den udover at den var
sjov at køre på derfor ville jeg høre her

Hvad har de af HK og hvordan ser det ud med at få fat i stumper til dem ?

Ikke fordi den kunne køre så hurtig igen men størrelsen og optrækket gør
den sjov

Fra : Torben Wridt

Dato : 14-08-08 19:51

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ikke fordi den kunne køre så hurtig igen men størrelsen og optrækket gør

Juvenil?!

Fra : niels w

Dato : 14-08-08 13:09

Hej!
Jeg tror OZ3BTO har ramt en forkert frekvens - pse qsy
73 de OZ3FL Niels

Fra : Torben Wridt

Dato : 16-08-08 18:43

"niels w" <npw@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Jeg tror OZ3BTO har ramt en forkert frekvens - pse qsy
> 73 de OZ3FL Niels

Jeps....., det var selvfølgelig en fejl, men en af de mere morsomme(og det
er der bestemt ikke meget af i denne gruppe)!

73!
OZ6TW

Fra : Finn

Dato : 18-08-08 20:34

Hvad er det nu lige for en fugl du skriver om
Var det ikke en "Holgersen" der kunne "prøvekøre" en gås,
tror jeg nok
Finn VFR800