Data til Yamaha Neos.
Fra : Ivan

Dato : 11-09-08 15:01

Hej til alle!

Jeg søger tekniske data af en hver art til min Yamaha Neos 45 kmt. (ældre m.
analog instrumentering).
Desuden savner jeg også diagram over ledningsnet. (En værkstedshåndbog ville
være lykken).
Håber at nogen kan maile disse eller evt. give et link for download.

Mvh. Ivan.

Fra : ScooterGrisen

Dato : 11-09-08 15:44
Fra : kr

Dato : 14-09-08 19:59

Hej Ivan - jeg har prøvet at maile en manual til en Neos 2004 til din
mailadresse. Den vil dog ikke tage den. Den fylder ca. 15 mb. Måske derfor ?
Hilsen
Kr.
kat2@mail.tele.dk

Fra : Ivan

Dato : 14-09-08 21:09

"kr" <kat2@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Ivan - jeg har prøvet at maile en manual til en Neos 2004 til din
> mailadresse. Den vil dog ikke tage den. Den fylder ca. 15 mb. Måske derfor
> [...]

Hej Kr. - Ærgerligt, prøv denne E_mailadresse i stedet: ivan_hansen(udelad
dette)@privat.dk
Prøv om muligt at pakke den med med Winzip ell.Winrar.

Jeg er nærmest desperat i min søgen efter data. Har fået maskinen som dele
(velholdte) i kasser og er næsten færdig med at samle.

Jeg mangler alle tekniske data, især ledningsdiagram, påfyldningsmængder,
dæktryk o.s.v.
OG - Meget gerne en værkstedshåndbog!
Men manualen er også et fremskridt.

Mvh. Ivan