K. Jagtgevær
Fra : Tommy Hansen

Dato : 19-08-08 23:45

Hej
Jeg er på udkig efter et gammelt jagtgevær,
prisen skal helst ikke over 500kr
Skriv hvad du har
Ved direkte svar husk at fjerne FJERN

Vh
Tommy
Salg af US mærker
www.tommyhh.dk

Fra : Tau

Dato : 20-08-08 06:17

"Tommy Hansen" <tommyhhFJERN@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg er på udkig efter et gammelt jagtgevær,
> [...]

Til den pris du vil give, er der flere muligheder, for en bedre pris hos
produkthandleren.

vh
Poul

Fra : Per, Herringe

Dato : 20-08-08 18:17

"Tommy Hansen" <tommyhhFJERN@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Jeg er på udkig efter et gammelt jagtgevær,
> [...]

Hvis du ikke får andre bud og er interessereet, har jeg har en Sinson O/U
der kan bruge en kærlig hånd. Prisen er dog minimum 1500,-

Den kan bruges som den er i flere år, men med en ny hovedbolt og en
brunering har du et fint gevær de næste 50 år. (måske noget der ligner
2000,-)
Den står hos min bror, så det vil tage et par dage at få mailet billeder.

MVH Per

Fra : Tommy Hansen

Dato : 20-08-08 21:10

"Per, Herringe" <p@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du ikke får andre bud og er interessereet, har jeg har en Sinson O/U
> der kan bruge en kærlig hånd. Prisen er dog minimum 1500,-

Tak for tilbuddet. Det skal bruges til pynt i slyngelstuen, så det skal
deaktiveres.
Derfor vil jeg ikke ofre ret meget på det.

Vh
Tommy
Salg af US mærker
www.tommyhh.dk

Fra : Per, Herringe

Dato : 21-08-08 16:21

> Tak for tilbuddet. Det skal bruges til pynt i slyngelstuen, så det skal
> deaktiveres.
> Derfor vil jeg ikke ofre ret meget på det.

Hej
Det er den nok for god til

Det ender sikkert med jeg tager den med næste gang jeg skal til Polen. De
laver rigtig meget for få penge dernede, og det er faktisk et fint gevær.

MVH Per