Slæbested i Abbekås
Fra : Kenneth R. Sørensen

Dato : 16-09-08 14:06

Hey

Er der nogle der ved, om der er et slæbested i Abbekås havn?

- Kenneth

Fra : bystrup@gmail.com

Dato : 17-09-08 00:29

> Er der nogle der ved, om der er et slæbested i Abbekås havn?

Google to the rescue:

http://www.nv-portpilot.de/contentlanguage/9C5F128A-6DE7-4047-A47A-719DDD388685/dk/contentport/Port_ID/F8727F62-368B-425B-AC28-27EFA87529DB

(cf. "slip").

Mvh Anders

Fra : JL

Dato : 17-09-08 01:18

On 17 Sep., 08:29, byst...@gmail.com wrote:
> http://www.nv-portpilot.de/contentlanguage/9C5F128A-6DE7-4047-A47A-71...
>
> (cf. "slip").

Det skal man passe lidt på med at stole på, f.eks. kan der ligge
jernbaneskinner på slæbestedet som det gjorde i én havn vi prøvede at
sætte båden i, hvilket ikke gjorde det muligt at bruge. Ud fra
billederne ser det dog ud til at der er et brugbart slæbested i
abbekås.

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 09:12

>"Kenneth R. Sørensen" <kenneth.r.sorensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Hey

>Er der nogle der ved, om der er et slæbested i Abbekås havn?

>- Kenneth

Hej Kenneth,

se på vedlagte link - Gästhamnsguiden.se - der finder du bl.a. et telefon
nummer til den iøvrigt flinke havnefoged - så kan du ringe og spørge om der
er nogle problemer i forbindelse med benyttelse af slæbestedet.

http://www.gasthamnsguiden.se/hamn.asp?lid=699

venlig hilsen

JN

Fra : Henrik Jensen

Dato : 17-09-08 02:51

Hej,

Der er en ok rampe i Smygehamn og i Ystad. Abbekås ligge lige i
mellem. Hvad er det man vil nå fra Abbekås, som man ikke kan nå fra de
her to havne?

VI sejler iøvrigt fra Smygehamn i morgen

Mvh.
Henrik

Fra : Jan Birk

Dato : 17-09-08 10:14

> Der er en ok rampe i Smygehamn og i Ystad. Abbekås ligge lige i
> mellem. Hvad er det man vil nå fra Abbekås, som man ikke kan nå fra de
> her to havne?

Den lugter måske ikke lige så slem som Smygehamn? )))

/Jan

Fra : N/A

Dato : 17-09-08 10:14

Fra : Henrik Jensen

Dato : 17-09-08 03:24

On 17 Sep., 11:14, Jan Birk <jan.b...@invalid.domain.null> wrote:

> Den lugter måske ikke lige så slem som Smygehamn? )))
>
> /Jan

Det er da lidt hyggeligt

Abbekås dækker bare ikke noget ordentligt... m.m der er nogen der har
fundet noget hemmeligt

Henrik

Henrik

Fra : Kenneth R. Sørensen

Dato : 17-09-08 04:36

On Sep 17, 11:24 am, Henrik Jensen <henrik_h_jen...@hotmail.com>
wrote:

> Det er da lidt hyggeligt
>
> Abbekås dækker bare ikke noget ordentligt... m.m der er nogen der har
> fundet noget hemmeligt
>
> Henrik
>
> Henrik

Jeg kan godt finde ad af at bruge google, men jeg har før prøvet at
komme ud til at rampe, som på billede så fin ud, men som ikke kunn
bære en RIB eller der var alt for stejl.

Fra : Henrik Jensen

Dato : 17-09-08 04:51

Hvad er det I har tænkt jer at dykke på?

Henrik

Fra : JL

Dato : 17-09-08 15:25

On 17 Sep., 12:36, Kenneth R. Sørensen <kenneth.r.soren...@gmail.com>
wrote:
> Jeg kan godt finde ad af at bruge google, men jeg har før prøvet at
> komme ud til at rampe, som på billede så fin ud, men som ikke kunn
> bære en RIB eller der var alt for stejl.

Abbekås er dog så tæt på kendte brugbare havne at man godt kan ofre en
detour og undersøge det.