Fremlysning af anker
Fra : Henrik Manley

Dato : 14-09-08 16:27

Vi fandt et dejligt folde anker med dertilhørene anker linie på Robert i
dag. Er det dit kan det indløses for en kasse/ramme øl af god kvalitet eller
et par flasker rødvin. Befinder sig i Farum.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Henning

Dato : 14-09-08 16:56

On Sun, 14 Sep 2008 17:26:41 +0200, "Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote:

>Vi fandt et dejligt folde anker med dertilhørene anker linie på Robert i
>dag. Er det dit kan det indløses for en kasse/ramme øl af god kvalitet eller
>et par flasker rødvin. Befinder sig i Farum.

Hvis I kan acceptere at det kan drive fra Amager Strandpark til Robert
over et års tid, kunne det sagtens være mit Det har muligvis revet
sig løs af 5m kæde og 20 meter reb, som også røg over borde dengang

Fra : Henrik Manley

Dato : 14-09-08 17:01

> Hvis I kan acceptere at det kan drive fra Amager Strandpark til Robert
> over et års tid, kunne det sagtens være mit Det har muligvis revet
> sig løs af 5m kæde og 20 meter reb, som også røg over borde dengang

Nej det er nok ikke det, det har ikke ligget så lang tid i vandet og der er
også længere line på og ingen bøje.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk