Nyborg Færgehavn
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-08 08:53

Hejsa.
Gl. Nyborg færgehavn hvordan er den at dykke i, nogen der har erfaringer og
tip?
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : Steffen Munch

Dato : 15-09-08 08:43

Der er en del ragelse på bunden, stålbure, ildslukker, græstrimmer m.m. og
så et lille vrag.
Pas på ikke at ramme bunden, for så er al sigten forsvundet, en del muder.
Fordelen ved stedet er at du kan parkere lige ved færgelejet, og så gå ud
langs molen ca 20 meter. Når du kommer til enden falder dybden til 10 meter.

Steffen

"Ole "Toggal" Juhl" <olepunktumjuhlsnabelAtoggalpunktumdk> skrev i en
meddelelse news:48ccc2e3$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-08 10:39

Hej Steffen.
Tak for tip og erfaringer.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : TTGH

Dato : 16-09-08 07:04

On 14 Sep., 09:53, "Ole \"Toggal\" Juhl"
<olepunktumjuhlsnabelAtoggalpunktumdk> wrote:
> Hejsa.
> Gl. Nyborg færgehavn hvordan er den at dykke i, nogen der har erfaringer og
> [...]

Hej Ole
Nu har vi 2 færgehavne i Nyborg!
Så hvor vil du dykke?
De gamle IC færgelejer eller eller bil færgerne (Knudshoved)
Knudshoved har som beskrevet et vrag i et af lejerne og en masse
skrammel på bunden.http://www.mobydick.dk/index.php?id=141
Der er også en god sand skråning hvis man svømmer mod øst syd øst ud
af færgelejet.
IC færgehavnen som ligger inde i Nyborg Havn, der har jeg fundet
trummelpistoler og div. tasker med tyvkoster mm. http://www.mobydick.dk/index.php?id=114
Der er også en scooter og meget mere at se på.
God tur.
/TTGH

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 07:26

Hejsa.

Det var de gamle færgelejer fra jernbanefærgerne jeg havde i kikkerten - men
ikke udelukkende.

Det går da hårdt til i Nyborg sikken en våbensamling

Tak for tippene.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)