APD Inspiration til salg
Fra : Johnny Christensen

Dato : 13-09-08 14:00

Min holdning er at man skal have en bestemt type dykkerudstyr, fordi man har
brug for det.

Derfor sætter jeg nu min Inspiration til salg, min dykning har ikke længere
en fordel ved at blive udført på CCR.
Sidste år gik op i hat og briller pga alt for meget vind og denne sæson har
mest effektivt udført på enkeltflaske udstyr.

Classic type produceret i 2001, backlit håndsæt osv, hvor første ejer havde
ca 70 timer på den.

Jeg købte den i 2004, Siden da er der kommet nye håndsæt, controllers og AP
ADV

GolemGear BOV http://golemgear.com/p-244-rebreather-bov-dsvoc-threaded.aspx
med de nye type ventiler
http://golemgear.com/p-399-replacement-drager-one-way-valves-for-golem-bov-standard.aspx,
AP GCS
http://www.apdivingdirect.com/int/catalog/index.php?cPath=25_26&osCsid=13a22078b41c0ce987c5f21a1c461e29
til at forbinde BOV'en med bailoutflaske.

Shearwater HUD
http://www.shearwaterresearch.com/pages/3599/shearwater-inspiration-hud-without-beanie-adaptor,
Beanie 4-5th cell adapter http://narkedat90.co.uk/46.html

HUD'en er hardwired ind med coaksiale stik (dvs den nye type), jeg kan ikke
fordrage løse forbindelser.

28kg Scubapro Recwing (samme som DiveRites) og webbing harness.

Der er 1 stk dilluent flaske og 2 stk oxygen flasker med enheden.

40kg softnolime, diverse reservedele og naturligvis det værktøj du skal
bruge til enheden.

Den er pt med rygmonterede counterlunger via Paul Channing BMCL kit. Men det
vil tage en time at ændre det til original type OTS lunger, du skal bare
købe et sæt nye.
Jeg har 300 timer på enheden, så ikke ligefrem tyndslidt.

Pris 28.000

Mbl +45 26792085
Ring hvis du er seriøst interesseret, jeg checker ikke min e-mail særligt
regelmæssigt den næste måneds tid.

www.johnnychristensen.com
Inspiration til nordisk dykning