oms ving/harnes
Fra : smeden

Dato : 08-09-08 11:28

jeg er på udkig efter oms comfort harnes og vinge hvor skal man købe
det ind eller udland??? og hvor ???

mvh olsen

Fra : Happy Diver

Dato : 08-09-08 20:06

smeden <ho.diving@gmail.com> skrev:
>jeg er på udkig efter oms comfort harnes og vinge
hvor skal man købe
>det ind eller udland??? og hvor ???
>

>mvh olsen

Der er relativt få forhandlere i DK. Easydive.dk
er en af dem. Har dog ingen erfaring med dem.
Nortechdiving.dk sælger også OMS, men har ikke
websalg. På et tidspunkt havde aquasport i
København også lidt OMS, men ved ikke hvor stort
et udvalg de har.
OMS er billigere i England, f.eks. divelife.co.uk,
diverswarehouse.co.uk eller lignende. De plejer at
levere i løbet af få dage.

Fra : Kirsten

Dato : 09-09-08 17:26

Kender easy-dive, som holder til her i Aalborg

Olav Bro er en meget ordentlig gut - har kun hørt
godt om ham

/Kirsten

Fra : Allan Hansen

Dato : 08-09-08 20:06

>smeden" <ho.diving@gmail.com> wrote in message
>er på udkig efter oms comfort harnes >og vinge hvor skal man købe
>det ind eller udland??? og hvor ???

http://www.leisurepro.com/

Jeg købte et stortset tilsvarende Diverite Transplate som er noget
billigere.
Det er dog noget "juks" at få det hjem med mindre du har familie i USA der
kan købe, få det sendt og sende det til dig

Allan Hansen

Fra : TT

Dato : 09-09-08 12:37

"smeden" <ho.diving@gmail.com> wrote in message
jeg er på udkig efter oms comfort harnes og vinge hvor skal man købe
det ind eller udland??? og hvor ???

mvh olsen

Jeg købte mit hos Rasmus ved Nortech, det var god service.

http://www.nortechdiving.dk/

-Torben

Fra : dguldhammer@gmail.co~

Dato : 09-09-08 06:30

On 9 Sep., 13:36, "TT" <trp@(fjernes))hajq.dk> wrote:
> [...]
> det ind eller udland??? og hvor ???
>
> mvh olsen
>
> Jeg købte mit hos Rasmus ved Nortech, det var god service.

Inden du køber har jeg noget til salg på DBA du skal kikke på først..
og evt en OMS 100 punds enkeltblære vinge

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56413694

Fra : reneandersen74@gmail~

Dato : 09-09-08 06:58

www.scansub.dk forhandler også OMS

Fra : flemming.pless@gmail~

Dato : 11-09-08 03:02

Hr. Olsen

Jeg har et OMS comfort harness og havde en udemærket oms vinge, nu har
jeg en anden. Kan ikke huske hvad den hedder, men den er købt hos
Scubagear i KBH
Men det jeg vil sige, er, ar OMS er for dyrt i forhold til hvad det
er. Deres vinger (og comfort harness!) laves fortrinsvis et et sted,
hvor et andet mærke også for lavet deres, og det andet mærke ligene
OMS til forveksling. Desuden er deres fittings og vægttasker ikke helt
de mest smarte, men det er selvfølgelig et spørgsmål om smag.

Med andre ord, med mindre du får en meget god pris, så lad være med at
betale for navnet. Der er andre og endnu bedre tec-serier, der er
bedre på markedet. Der er en grund til at kun ganske få forhandler det
i Danmark.

De bedste hilsner

Flemming Pless