S: dobbelts, stages, regs., HID mm.
Fra : KC

Dato : 02-09-08 18:41

Trods den erhvervsklingende URL er det ganske privat:

www.dykkerskolen.com

KC

Fra : Søren Arnvig

Dato : 02-09-08 20:29

"KC" <kc@kcdk.com> skrev i meddelelsen
> Trods den erhvervsklingende URL er det ganske privat:
>
> www.dykkerskolen.com

Hvad er diameteren på dragtgasflaskerne ?

Søren Arnvig

Fra : KC

Dato : 02-09-08 20:57

Seriøst? eller lader du bare op til en DIR-joke?

(De passer til Halcyons rem eller til en tilpasses bungee-loop

KC

Fra : Søren Arnvig

Dato : 02-09-08 21:21

> Seriøst? eller lader du bare op til en DIR-joke?
>
> (De passer til Halcyons rem eller til en tilpasses bungee-loop

Helt seriøst.
Jeg har en lårlomme til dragtgasflaske, ca 80 mm i diameter.

Iøvrigt har jeg ikke lavet DIR jokes i årevis.

Søren Arnvig

Fra : KC

Dato : 02-09-08 22:02

Sorry Søren.
Jeg sender dig svar offlist i morgen. Det pisregner og jeg har 20 meter over
i værkstedet

Fra : KC

Dato : 05-09-08 20:10

www.dykkerskolen.com er nu opdateret med de ting der er tilbage.
Bemærk flere af tingene har været markeret som "solgt", men flere købere
fortrød så det nu er til salg igen.