Koh Tao
Fra : Allan Hansen

Dato : 02-09-08 08:37

Er der nogen der har nogenlunde aktuel information og erfaring om Koh Tao.
Jeg mangler anbefaling af gode resorts med god standard, hvor man også kan
tage ikke dykkende familie med. Det skal selvfølgelig ligge på stranden og i
nærheden af "by" da der også er unge mennesker med.

Er der nogen klubber i Kbh. området der starter * og ** samlet op her i
efteråret til 2 unge mennesker.

Allan Hansen

Fra : Jürgens

Dato : 02-09-08 05:01

On 2 Sep., 09:37, "Allan Hansen" <alhansenfj...@fjernrh.dk> wrote:
> [...]
> nærheden af "by" da der også er unge mennesker med.
>
> Er der nogen klubber i Kbh. området der starter * og **  samlet op her i

Den klub jeg er medlem af starter CMAS* her i september. Det afsluttes
inden årets udgang og så er der CMAS** i starten af 2009 - det kan man
vel godt kalde samlet. Du kan læse mere her: http://www.amfora.dk.

Og god tur.

Jürgens