Sælges 2x16
Fra : Felix

Dato : 29-08-08 00:23

Dobbelt 16 sælges
flaskerne bor i ølstykke.

jeg husker ikke 100% men mener de har 2 år tilbage før de skal
trykprøves
de er i O2 service sidst renset i foråret 2008

pris 4000,-

Mail mig på chinmart#gmail.com
# erstattes med @

Felix

Fra : Jan Birk

Dato : 29-08-08 13:54

> Dobbelt 16 sælges
> flaskerne bor i ølstykke.
>
> jeg husker ikke 100% men mener de har 2 år tilbage før de skal
> trykprøves
> de er i O2 service sidst renset i foråret 2008

Er det rigtigt, at der følger et par rulleskøjter med?

/Jan

Fra : Felix

Dato : 29-08-08 07:17

On Aug 29, 2:53 pm, Jan Birk <jan.b...@ivalid.domain.null> wrote:

> Er det rigtigt, at der følger et par rulleskøjter med?
>
> /Jan

Ja det er rigtigt de er mulige at få med i en hurtig handel de er
super hurtige, selv på de ca 100m jeg har prøvet dem kunne de komme op
på ca. 80km/t (sådan føles det)
de stopper ret godt og utrolig hurtigt så det kommer bag på selv
føreren (mig)...
Beskyttelses udstyret der naturligvis også følger med er næsten ikke
brugt, håndledsbeskytterne er der absolut ingen garantier på
der er desuden garanti for at man kan komme til at pjække fra dykning
i mere ende 6 uger bagefter...

ps rulleskøjterne er IKKE i O2 service

Felix-der-aldrig-mere-kører-rulleskøjter.....

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 29-08-08 07:20

On 29 Aug., 14:53, Jan Birk <jan.b...@ivalid.domain.null> wrote:

> Er det rigtigt, at der følger et par rulleskøjter med?

Det er sgu da hårdt at løbe på rulleskøjter med en 2x16 på ryggen!
Der er et medlem i vores klub der har investeret i en sækkevogn da han
fik 2x16, men personligt holder jeg mig til et medlemsskab i fitnessdk
for at håndtere min 2x16

Jens Olsen

Fra : Fedtmule

Dato : 01-09-08 21:49

He he... er det når man ikke kan dykke, så rydder man op i udstyret og
handler for det smager lidt af dykning
Håber ikke lugten fra armen hænger ved..... god bedring "Rulle-marie".

Mvh
Fedtmule

Fra : Felix

Dato : 02-09-08 03:12

On Sep 1, 10:48 pm, "Fedtmule" <fedtm...@nightdiver.dk> wrote:
> [...]
> handler for det smager lidt af dykning
> Håber ikke lugten fra armen hænger ved..... god bedring "Rulle-marie"..

Takker Fedtmule
Gipsen er kommet af nu så nu er jeg klar til at kaste rulleskøjterne
langt væk og hellige mig den ultimative sport .... dykning
jeg har haft abstinenser siden uge 3 med gips på så det er ved at være
på tide med lidt lettere dykning...

Felix

Fra : Felix

Dato : 05-09-08 02:18