Husbåd ved dragør
Fra : PerSoerensen01@gmail~

Dato : 25-08-08 14:33

Vil bare lige høre om der var andre der har været ude og eftersøge den
husbåd der sank for at par dage siden...

Vi har her til eftermiddag scannet løs i området vest for den udlagte
bøje, men uden held...

Hvis nogen har en mere præcis position end den der er på teks-tv ville
det da være fedt...

Per

Fra : Jan Birk

Dato : 26-08-08 13:05

> [...]
> bøje, men uden held...
>
> Hvis nogen har en mere præcis position end den der er på teks-tv ville

Det er lige meget, jeg har taget klokken.

Mvh

Manl^h^h^h^h Jan )))))

/Jan

Fra : PerSoerensen01@gmail~

Dato : 26-08-08 06:13

Som vi har snakket en del om...

"Hvad laver man i en husbåd derude kl 2 om natten ??"

Det er lidt skummelt

Fra : henrik.gram@sport.dk

Dato : 26-08-08 06:39

On Aug 26, 2:13 pm, PerSoerense...@gmail.com wrote:
> Som vi har snakket en del om...
>
> "Hvad laver man i en husbåd derude kl 2 om natten ??"
>
> Det er lidt skummelt

Vi skal nok kigge efter hvidt pulver når vi dykker der :)