5 eller 7l. flaske
Fra : skytte700@gmail.com

Dato : 25-08-08 12:31

står og mangler en flaske.... 5 l. max 7l. gerne trykprøvet med ventil
hvis der er en i gruppen der har en sådan i overskud vil jeg gerne
købe den.

Fra : Ole Bro

Dato : 26-08-08 00:21

On 25 Aug., 20:30, skytte...@gmail.com wrote:
> står og mangler en flaske.... 5 l. max 7l. gerne trykprøvet med ventil
> hvis der er en i gruppen der har en sådan i overskud vil jeg gerne
> købe den.

Hej,

Jeg har en 4l eller 5 L flaske, som jeg har brugt som pony. Det er en
ældre model med koniske gevind og en Draëger ventil. Den skal du få
fingrene i for en billig penge. 300 kr, hvis du kikker forbi og henter
den.

Flasken ligger flaskestativet i klubhuset i Ballerup.

/Ole

Fra : Steffen Munch

Dato : 26-08-08 08:08

Hej
Har nogle 4-7 L flasker som lige er blevet trykprøvet.

Steffen