UV kamera sælges
Fra : T.Larsen57@gmail.com

Dato : 25-08-08 03:02

Hej allesammen.
Da det (omsider) er gået op for mig at jeg ALDRIG bliver fotograf vil
jeg gerne sælge mit UV Videokamera .
Det er absolut ikke den nyeste model, med det viker perfekt og er
altid vandtæt.
Kameraet er et JVC #MV 700
Huset IKELITE #6043 ( har et par skrammer)
Inkl batterilader + ekstra batteri (3timers)
Prisen er 3.200,- for sættet.

Du kan se et billede her.
http://www.scubagear.dk/documents/kamera.jpg

Mvh Tommy
Fang mig evt på 32544880

God dykning allesammen !!

Fra : T.Larsen57@gmail.com

Dato : 25-08-08 03:09

On 25 Aug., 11:02, T.Larse...@gmail.com wrote:
> [...]
> Kameraet er et JVC #MV 700
> Huset  IKELITE #6043 ( har et par skrammer)
> Inkl batterilader + ekstra batteri (3timers)

Hmmmm.. kan heller ikke læse ..... det er et CANON #MV700 Kamera. ;(
Tommy