Sportsdykker.dk atter på plads
Fra : Søren Arnvig

Dato : 18-08-08 17:22

Dansk Sportsdykker Forbunds serviceudbyder har været ramt af uønsket
aktivitet, hvilket har påvirket forbundets hjemmeside
Siderne er nu gendannede og opdaterede.

Specielt henledes opmæksomheden på, at det nu igen er muligt at bestille
luftanalyser hos Teknisk Udvalg og at Biologi udvalget holder weekendtur på
Als "Det forunderlige og dynamiske liv fra lavt til dybt vand".
Flere oplysninger på http://www.sportsdykker.dk

Søren Arnvig

Fra : sune.joergensen@gmai~

Dato : 20-08-08 01:44

On 18 Aug., 18:22, Søren Arnvig <f...@arnvig.fjern.dk> wrote:
> Dansk Sportsdykker Forbunds serviceudbyder har været ramt af uønsket
> aktivitet, hvilket har påvirket forbundets hjemmeside
> Siderne er nu gendannede og opdaterede.

Dejligt at se DSF igen igen varetager vores interesser på den fineste
og mest professionelle vis, suk...

http://www.sportsdykker.dk/

/Sune

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-08 08:55

Den er gal igen.

Der er vist nogen rø*%&¤¤#" der hygger sig med hacking og virus.
Hvis I kikker, så hav en god antivirus og lad være med at tillade AktiveX.
Der står et eller andet på arabisk, tror jeg nok.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : fnug@arnvig.dk

Dato : 20-08-08 02:53

On 20 Aug., 09:55, "Ole \"Toggal\" Juhl"
<olepunktumjuhlsnabelAtoggalpunktumdk> wrote:
> [...]
> Hvis I kikker, så hav en god antivirus og lad være med at tillade AktiveX.
> Der står et eller andet på arabisk, tror jeg nok.

Ja, siden er blevet hacket igen.
Så skal vi hele møllen igennem med reetablering, politianmeldelse og
al det tidsrøveri.

Søren Arnvig

Fra : Henrik Manley

Dato : 20-08-08 10:23

>Så skal vi hele møllen igennem med reetablering, politianmeldelse og
>al det tidsrøveri.

Og vigtigst. Lukke hullet!

--
Henrik Manley