Det boblende rev
Fra : Jan Birk

Dato : 05-08-08 12:12

Er der nogen som arrangerer turer dertil? Gerne søndag den 24. august
hvor jeg alligevel er i Frederikshavn

Pft

/Jan

Fra : klaus nielsen

Dato : 06-08-08 15:53

"Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som arrangerer turer dertil? Gerne søndag den 24. august hvor
> jeg alligevel er i Frederikshavn
>
> Pft
>
> /Jan

hvor ligger det ? evt kordinater
jeg har selv en båd der ligger i rønnerhavnen frederikshavn. men jeg er ikke
dykker selv.
hvis du selv har grejet så har jeg båden (hirondelle.katamaran med lavt
fribord og badestige)
hvis det har interesse kan du kontakte mig på sms
28192167
jeg sejler dog ikke i stormvejr
mvh klaus nielsen

Fra : Jan Birk

Dato : 06-08-08 17:41

Hej

http://www.vragguiden.dk/wreck.asp?wreckid=3697

> [...]
> fribord og badestige)
> hvis det har interesse kan du kontakte mig på sms

Tusind tak. Satser lidt endnu, på en tur-arrangør - der må vel være
nogen! Ellers vender jeg tilbage eller tager RIBen på slæb (men hvilken
CO2 spild fra Kbh

Og jo - jeg har selv det udstyr der skal bruges.

/Jan

Fra : Kirsten

Dato : 07-08-08 16:11

Vi - Aalborg Sportsdykkerklub - kommer der med jævne mellemrum.

Vi har ikke lige planlagt nogen bestemt dato, men næste gang vi har noget,
så skal jeg nok skrive til dig.

Fint sted i øvrigt!

/Kirsten

Fra : Jan Birk

Dato : 07-08-08 16:18

> Vi har ikke lige planlagt nogen bestemt dato, men næste gang vi har noget,
> så skal jeg nok skrive til dig.

Tusind tak Kirsten.

/Jan

Fra : Kirsten

Dato : 07-08-08 17:16

Selv tak du!

Vi tager vores RIB med derop og sætter den i ved
Strandby. Så er vi hurtigt derude.........

Fra : olav.bro@googlemail.~

Dato : 31-08-08 13:52

On 6 Aug., 18:40, Jan Birk <jan.b...@ivalid.domain.null> wrote:
> [...]
> CO2 spild fra Kbh
>
> Og jo - jeg har selv det udstyr der skal bruges.

Hej Jan,

Vi har nogen gange ture dertil. Næste gang er i sept, hvor du kan se
turene i vores kalender www.easydive.dk

Venlig hilsen
Olav Bro

www.easydive.dk

Fra : jkl@diveforum.dk

Dato : 01-09-08 05:43

On 5 Aug., 13:11, Jan Birk <jan.b...@invalid.domain.null> wrote:
> Er der nogen som arrangerer turer dertil? Gerne søndag den 24. august
> hvor jeg alligevel er i Frederikshavn
>
> Pft
>
> /Jan

Prøv at kontakte dem her: