Posemarkise udtæt
Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 18-08-08 06:38

Hej alle er der en der hat en god ide til hvordan man kan tætne sin
posemarkise jeg går ud fra at det må være syningen eller lynlåsen at vandet
kommer ind

HK

Fra : Jens

Dato : 19-08-08 07:31

"Hans Kurt Larsen" <hanskl@privat.dk> wrote in message
> Hej alle er der en der hat en god ide til hvordan man kan tætne sin
> posemarkise jeg går ud fra at det må være syningen eller lynlåsen at
> vandet kommer ind
>
> HK

Min er også utæt forstået på den måde at når den hænger i posen på
campingvognen og vi får nogle kraftige regnbyder, så er der lidt vanddråber
inde i posen når vi ruller den ud. Jeg tror ikke den er 100% vandtæt. Vandet
vil kravle ind ved lynlåsen.

Jeg tager min markise af og lægger den i tørvejr når campingvognen parkeres
efter sæsonen.

Mvh
Jens

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 19-08-08 07:54

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> vandtæt. Vandet vil kravle ind ved lynlåsen.
>
> Jeg tager min markise af og lægger den i tørvejr når campingvognen

Jeg har tænkt på om det kunne hjælpe vis man gav den engang indprænering ???

HK

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 20-08-08 17:18

"Hans Kurt Larsen" <hanskl@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har tænkt på om det kunne hjælpe vis man gav den engang indprænering
> ???
>
> HK

Vi har også en sådan markise til vores vogn, men som det foreslås i det
foregående indlæg, tager vi også markisen
af vognen, når den parkeres. Du kan sikker ikke imprægnere det materiale,
den er lavet af - i hvert fald hvis det er
en markise af mærket Famia Caravan Store - .
Vandet trænger ind ved lynlåsen.
Et godt råd: Demonter markisen, når du ikke skal på tur, som tidligere
foreslået.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu