Campingplads / Bed &Breakfast ved Billund
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 12-08-08 21:33

For ca. 3 år siden var fruen og jeg indlogeret på en gård tæt på Billund. De
havde mange forskellige dyr, bla. køer, heste, emuer, strudse, rådyr,
rensdyr og andre dyr også.

Jeg kan ikke finde den igen, er der nogen der har et bud på hvad den hedder?
Jeg mener at de havde hjemmeside..

Kenn H. Jensen

Fra : OZ3BTO

Dato : 12-08-08 23:13

"Kenn H. Jensen" <find_mailadressen_paa@www.multi-max.dk> skrev i en
meddelelse news:ad7a0$48a1f379$55181a71$15856@news.arrownet.dk...
> [...]
> rensdyr og andre dyr også.
>
> Jeg kan ikke finde den igen, er der nogen der har et bud på hvad den

Den findes endnu og ligger på hjortflodvej .. mener det er nr.1 men kan dog
heller ikke finde den på nettet

Men det er meget få dage siden jeg sidst afhentede nogen derfra og til
lufthavnen (Køre taxa i Billund)

Fra : Søren D. Myler

Dato : 13-08-08 07:58

> "Kenn H. Jensen" <find_mailadressen_paa@www.multi-max.dk> skrev i en
> meddelelse news:ad7a0$48a1f379$55181a71$15856@news.arrownet.dk...
> heller ikke finde den på nettet

Hej Kenn

kunne det være dem her ... ??

http://www.roomslis.dk/

og god fornøjelse

/Søren

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 13-08-08 20:47

"Søren D. Myler" skrev i meddelelsen

> kunne det være dem her ... ??
>
> http://www.roomslis.dk/

Lige nøjagtig. Adressen passer også med den OZ3BTO skriver. Tak for hjælpen
til jer begge.

> og god fornøjelse

Mange tak

Kenn H. Jensen