A4 papir med blank FI-kort eller kun perfo~
Fra : Trelborg, fjern xxx

Dato : 24-08-08 19:14

Hvor skaffes det til fornuftig pris.
Ca. 2000 ark. Jeg har spurgt et par trykkerier - de vil have op mod 50 øre /
ark.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-08 19:25

"Trelborg, fjern xxx" <trelborgxxx@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor skaffes det til fornuftig pris.
> Ca. 2000 ark. Jeg har spurgt et par trykkerier - de vil have op mod 50 øre
> /

Ikke for det, men er det dig ikke nog med en FI-kode (i OCR-B) nederst ? Jeg
har aldrig brugt andet - ingen har spurgt efter et girokort (FI kort)

/karsten

Fra : Ralph

Dato : 24-08-08 19:42

"Trelborg, fjern xxx" <trelborgxxx@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor skaffes det til fornuftig pris.
> Ca. 2000 ark. Jeg har spurgt et par trykkerier - de vil have op mod 50 øre
> / ark.

Ja, og?

1) hvad skal du med en perforering? Mine kunder betaler da bare via netbank
med et >71< indbetalingskort.
2) det gør jeg også selv, uanset om der er et selvstændigt girokort, et
perforeret kort, eller bare et indbetalingsnummer.
3) Hvor billige ting sælger du når en udgift på ½ krone kan bringe din
forretning i krise?
4) Når du har fi-indbetalingskort kan din bogholder postere flere hundrede
indbetalinger på få minutter - men det kræver jo en investering på 3-4
tusinde på et ordentligt regnskabsprogram (som jeg tjente hjem på eet
kvartal i mindre revisorregninger).
5) Mao. tænk stort i stedet for at bekymre sig om 50 ører.

--
Ralph

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 30-08-08 09:45

Hej

>Hvor skaffes det til fornuftig pris.
>Ca. 2000 ark. Jeg har spurgt et par trykkerier - de vil have op mod 50 øre /
>ark.

Kan du ikke bare selv printe dem herfra:

http://www.dgprintservice.dk/SEEEMS/2574.asp

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Allan Soerensen

Dato : 30-08-08 12:42

"www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk"
<infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Kan du ikke bare selv printe dem herfra:
>
> http://www.dgprintservice.dk/SEEEMS/2574.asp

.... og priserne for netop det papir findes her
http://www.dgprintservice.dk/SEEEMS/10989.asp
Det er ikke meget billigere end dem manden bruger nu