Hvilken international bank er god?
Fra : Fister

Dato : 23-08-08 11:51

hej

jeg er ved at starte et firma som skal handle med USA, EU og Hongkong/Kina
og vil gerne finde en bank som er betydelig mere professionelle end de
Danske på IT området, idet jeg vil have alt dokumentation, kontoudskrifter
mv. som filer i netbanken.

Jeg har set på citibank.com og vil høre om nogen her har erfaringer med den
og hvordan man opretter konto der, idet den Danske afd. alene udlåner til
forbrug (siger de selv). Kan man oprette en konto online?

Hvilken bank kan ellers anbefales?

Fister

Fra : alexbo

Dato : 23-08-08 12:43

"Fister" <nospam@nospam.invalid> skrev

> [...]

> og hvordan man opretter konto der, idet den Danske afd. alene udlåner til
> forbrug (siger de selv). Kan man oprette en konto online?

Det lyder fornuftigt at du ønsker professionel hjælp på IT området, man skal
styrke sig på sine svage sider.

Fra citibank.com
To apply online
You must be:
A U.S. citizen or resident alien, and 18 years or older

mvh
Alex Christensen