T-shirt printer
Fra : Jens Thomsen

Dato : 19-08-08 09:50

Jeg ville gerne sælge t-shirts med tryk på.
Man kunne selvf. få dem trykt hs de etablerede men jeg kan godt lide at gøre
tingene selv

Nogen der har en ide om hvor man køber en t-shirt printer der kan printe
både t-shirts og sweat shirts i samme kvalitet som det man køber tøj i i
butikkerne?

Fra : Allan Soerensen

Dato : 19-08-08 10:35

http://www.justfuckinggoogleit.com/

hint: http://www.google.dk/search?hl=da&q=%2B%22t+shirt+printer

Fra : Jens Thomsen

Dato : 19-08-08 11:11

"Allan Soerensen" <nospame@nospame.nospame> wrote in message
> "Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i en meddelelse

> http://www.justfuckinggoogleit.com/
>
> hint: http://www.google.dk/search?hl=da&q=%2B%22t+shirt+printer

Det har jeg skam gjort, men jeg fandt ikke nogen resultater der modsvarede
mit spørgsmål.
Måske jeg overser hvad du fandt?

Fra : Allan Soerensen

Dato : 19-08-08 11:28

> "Allan Soerensen" <nospame@nospame.nospame> wrote in message

> Det har jeg skam gjort, men jeg fandt ikke nogen resultater der modsvarede
> mit spørgsmål.
> Måske jeg overser hvad du fandt?

Ved at skimme de første hits, fandt jeg f.eks disse

http://www.digitaltextile.com/equipment.htm
http://www.dalesway.co.uk/printshop.htm?gclid=CNidsZn6ipICFQxcQgod0jDFDg

Iøvrigt er mange t-hirts ikke lavet som digital print, som silketryk. Det er
en simplere og kræver ikke så dyrt udstyr.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 19-08-08 11:34

"Allan Soerensen" <nospame@nospame.nospame> skrev i en meddelelse

> Ved at skimme de første hits, fandt jeg f.eks disse
>
> http://www.digitaltextile.com/equipment.htm
> http://www.dalesway.co.uk/printshop.htm?gclid=CNidsZn6ipICFQxcQgod0jDFDg

... og her er et par mindre printere

http://www.yetek.cn/tex_printer.htm