Skærmkort
Fra : Geggo

Dato : 17-09-08 16:50

Hej

Har fulgt lidt med herinde vedr. skærmkort men er efterhånden
blevet en del forvirret.

Er der ikke en der har et link til hvad der er hurtigst af følgende kort:

Det drejer sig om

Inno3D GeForce 9800 GT kontra
Radeon HD 4850 512MB DDR3 PCI-E

Prisen er cirka den samme 1095.- kr
Skal sige at toms hardware kan jeg ikke finde lige det jeg søger...
Nok forkert søgning skulle jeg tro

På forhånd mange tak

Jacob

Fra : Geggo

Dato : 17-09-08 17:07

"Geggo" <foxcom3REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Radeon HD 4850 512MB DDR3 PCI-E
>
> Prisen er cirka den samme 1095.- kr
> Skal sige at toms hardware kan jeg ikke finde lige det jeg søger...

Glemte helt at spørge om nogle af ovenstående kort
har G92 chippen... Hvis nej hvilket kort skal der så vælges
Det er PCI+16

Fra : Per R. Nielsen

Dato : 17-09-08 19:43

Geggo wrote:
> Inno3D GeForce 9800 GT kontra
> Radeon HD 4850 512MB DDR3 PCI-E
>
> Prisen er cirka den samme 1095.- kr
> Skal sige at toms hardware kan jeg ikke finde lige det jeg søger...
> Nok forkert søgning skulle jeg tro

Øverst hos Toms er der en menu der hedder Charts.

Det kommer jo lidt an på hvad du spiller. Men du kan måske få en ide om det
her:

http://www.tomshardware.com/charts/gaming-graphics-charts-q3-2008/Call-of-Duty-4-v1-6,745.html

http://www.tomshardware.com/charts/gaming-graphics-charts-q3-2008/Crysis-v1-21,754.html

Af de to kort ville jeg nuppe ATI'et. Det ser ud til at være hurtigere end
et Geforce 9800GTX.

Fra : Geggo

Dato : 18-09-08 19:20

"Per R. Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Af de to kort ville jeg nuppe ATI'et. Det ser ud til at være hurtigere end
mange tak.... det er også til tegneprogrammer og
ikke kun til spil...

mvh
jacob