AVG 8 free. deaktivere linkscanner?
Fra : Martin Bak

Dato : 14-09-08 09:27

Davs i gruppen

AVG 8 har en funktion de kalder link-scanner. Den gør, at der er et lille
grønt flueben i en stjerne ud for hver enkelt post i f.eks en Google
søgning.

Det er hamrende irriterende, for mouse-over gør at der kommer en pop-up der
fortæller at linket er sikkert.

Jeg har forsøgt at slå funktionen fra, men det er ikke lykkedes mig. Kan det
lade sig gøre?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ole C

Dato : 14-09-08 09:45

Martin Bak skrev blandt andet:

> [...]
> pop-up der fortæller at linket er sikkert.
>
> Jeg har forsøgt at slå funktionen fra, men det er ikke lykkedes mig.

Læs her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-avg-trin.php

--
vh