Vista!
Fra : Unf0rtunately@hotmai~

Dato : 13-09-08 11:36

Hej ..
Jeg har en pc med vista, som jeg har haft i ca. to år nu..
Gennem de to år har der kun været et problem, dog et stort et, men når
man ved hvordan man fixer det, så var det fint nok..
Men så skulle jeg starte min pc op og den starter hurtigt, men så da
den er inde, så når jeg lige at trykke, inden den bliver fuldstændig
"frosset".. den har gjort det nu i flere dage og jeg kører på
fejlsikret tilstand med netværk!
vær sød at hjælpe.

ps. det ingen virus & (sikker på) ingen opdateringsfejl.. og så har
jeg lavet systemgendannelses, men det virkede ikke.

Mvh.
M.L

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-09-08 18:44

Unf0rtunately@hotmail.com skrev:

> [...]
> den er inde, så når jeg lige at trykke, inden den bliver fuldstændig
> "frosset".. den har gjort det nu i flere dage og jeg kører på

Prøv at spørge ovre i Windows-gruppen:

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive

Fra : Unf0rtunately@hotmai~

Dato : 13-09-08 12:01

On 13 Sep., 19:44, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Prøv at spørge ovre i Windows-gruppen:
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive
> bogmærker.http://kimludvigsen.dk

Og hvor er det lige?
undskyld men har aldrig brugt det her før (:

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-09-08 19:05

http://groups.google.com/group/dk.edb.system.ms-windows/topics?lnk

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-10-08 22:45

<Unf0rtunately@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej ..
>Jeg har en pc med vista, som jeg har haft i ca. to år nu..
>Gennem de to år har der kun været et problem, dog et stort et, men når
>man ved hvordan man fixer det

red hvad redes kan formater og instaler xp det virker ..!
Vista er godt nok hvis man ikke bruger sin pc til noget men ellers er der
kun problemer

fut :dk.edb.system.ms-windows

Fra : Root Kit

Dato : 11-10-08 04:58

On Fri, 10 Oct 2008 23:45:10 +0200, "Bo M. Mogensen"
<usnet1@gmail.com> wrote:

>red hvad redes kan

Vil du låne en kam?

>Vista er godt nok hvis man ikke bruger sin pc til noget men ellers er der
>kun problemer

Sikke en gang latterligt bræk at lukke ud.

Fra : Jan Riber

Dato : 11-10-08 11:23

"Root Kit" <b__nice@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Sikke en gang latterligt bræk at lukke ud.

Måske ikke lige det ordvalg jeg ville have brugt, men jeg giver
dig ret

Vh. Jan

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-10-08 12:39

Jan Riber skrev:

> "Root Kit" <b__nice@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Måske ikke lige det ordvalg jeg ville have brugt, men jeg giver dig
ret

> Vh. Jan

Tja....Købte nyligt en Lenovo bærbar m. Vista og efter godt 1 md. røg
Vista ud til fordel for XP - kæresten gjorde ditto, men beholdt Vista
fordi de på jobbet havde besluttet at gå over til Vista....Sikken en
ynk: Ved overførsel (kopiering) i stifinder af billeder fra kamera til
pc går stifinder ned konstant, undersøger og løser problemet - det kan
tage nogle minutter - og lukker stifinder (uden løsning)...Godt jeg
opgraderede til XP

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Jan Riber

Dato : 11-10-08 13:27

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> undersøger og løser problemet - det kan tage nogle minutter -
> og lukker stifinder (uden løsning)...Godt jeg

Jeg genkender ikke problemet. Jeg synes jeg har brugt min HP med
Vista til meget krævende opgaver og det klarer den fejlfrit. Ikke
at jeg synes XP er noget møg, men jeg mener bare at Vista er lige
en tand bedre, med hensyn til at fordele PC`ens kræfter. Jeg har
på intet tidspunkt oplevet at Vista er gået ned pga.
overbelastning (eller noget andet). Det hændte jævnligt med XP.
Naturligvis på en PC der hardware mæssigt var svagere end den jeg
har nu. Det er jo det der er styresystemets vigtigste opgave, at
lede og fordele så man undgår disse nedbrud, såfremt hardwaren er
godkent til OS`et.
Jeg nedgraderer ihverttilfælde ikke til XP...

Vh. Jan

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-10-08 13:48

In news:48f09b9d$0$90275$14726298@news.sunsite.dk,
Jan Riber <j_riberFJERN@DETTEhotmail.com> typed:
> [...]
> godkent til OS`et.
> Jeg nedgraderer ihverttilfælde ikke til XP...

Jeg skulle da også lige vænne mig til Vista, men er blevet yderst tilfreds
med den. Der er selvfølgelig en masse funktioner, som måske er lidt
overflødige, men bortset fra det er det da et fint styresystem.

Jeg har heller ikke problemer med stifinder og billeder, og jeg finder hele
tiden nye måder at gøre det på. Min computer kører lige så godt med Vista
som den gjorde med XP.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-10-08 13:59

"Jan Riber" <j_riberFJERN@DETTEhotmail.com> skrev

> [...]
> OS`et.
> Jeg nedgraderer ihverttilfælde ikke til XP...

Jeg havde langt større problemer ved overgangen fra Windows 98 til Xp, end
jeg havde ved overgangen fra XP til Vista.
Jeg flygtede hurtigt tilbage til win98, indtil jeg et par år efter købte en
ny computer med præinstalleret XP. Så fungerede det fint.

I dag vil jeg tro at mine problemer skyldtes to ting:
1) Min harddisk var fat32, formateret via DOS (ikke Kommandopromt), inden
jeg installerede XP (jeg havde ikke fattet at XP-CD'en selv kunne klare
formatteringen og foreslå NTFS).
2) Mit C-drev var kun på 3 GB, og computeren på 128 MB ram.

Men generelt er min oplevelse at min computer har crashet sjældnere i XP end
i -98, og næsten aldrig i Vista.
Så har man en spritny computer (og som dermed har mindst 2 GB RAM) med
præinstalleret Vista, kan jeg slet ikke se nogen grund til at vælge XP frem
for Vista.

Fra : Rado

Dato : 11-10-08 14:48

On Sat, 11 Oct 2008 14:59:10 +0200, "Philip Nunnegaard"
<nunnenospam@hitsurf.dk> wrote:

>Jeg havde langt større problemer ved overgangen fra Windows 98 til Xp, end
>jeg havde ved overgangen fra XP til Vista.

Sjovt, alle mine problemer forsvandt da jeg gik fra Win98 til Win2000
(den første udgave af XP kan man vel godt kalde den).

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.