Ghost af Vista
Fra : Per Andreasen

Dato : 03-09-08 19:58

Jeg har Symantec Ghost, som jeg bruger til at fremstille en ghost af min
computer, så jeg hurtigt kan reetablere den, hvis der er nedbrud eller
disfunktion. Den virker desværre bare ikke på Vista. Er der nogen, som har
kendskab til et tilsvarende program, som fungerer på Vista. Der er masser af
"købemuligheder", men jeg ville jo gerne have et freewareprogram.

På forhånd tak Per Andreasen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-09-08 20:08

PING http://ping.windowsdream.com/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : co@ch [4130]

Dato : 04-09-08 07:38

"Per Andreasen" <per.andreasen(fjern.parantes)@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:48bede38$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> kendskab til et tilsvarende program, som fungerer på Vista. Der er masser
> af "købemuligheder", men jeg ville jo gerne have et freewareprogram.

Acronis® True Image 11 Home
http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/

er Vista kompatibel

Bri@n

Fra : Morten Wartou

Dato : 05-09-08 12:55

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> skrev i meddelelsen
> "Per Andreasen" <per.andreasen(fjern.parantes)@gmail.com> skrev i en
> [...]

Ja, så skal Acronis bare overtales til at udgive det som freeware. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-09-08 13:03

Morten Wartou skrev:

>Ja, så skal Acronis bare overtales til at udgive det som freeware. :)

Så ville prisen på det endda blive rigtig.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Edmund

Dato : 06-09-08 06:17

"Per Andreasen" <per.andreasen(fjern.parantes)@gmail.com> skrev i
meddelelsen news:48bede38$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> program, som fungerer på Vista. Der er masser af
> "købemuligheder", men jeg ville jo gerne have et

http://www.macrium.com/ReflectFree.asp

syntes den er lidt nemmere at arbejde med en PING
http://ping.windowsdream.com/

Mvh Edmund