Findes der offentlige SSL-servere?
Fra : oz1sej@gmail.com

Dato : 27-08-08 03:43

Jeg er interesseret i at etablere en SSL-forbindelse uden split
tunneling til en eller anden computer på nettet, for derfra at komme
videre ud på internettet. Findes der offentlige, gratis tjenester,
hvor man kan det?

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-08-08 16:01

oz1sej wrote:

> [...]
> tunneling til en eller anden computer på nettet, for derfra at komme
> videre ud på internettet. Findes der offentlige, gratis tjenester, hvor

Hvad med TOR?

--
Jesper Lund

Fra : oz1sej@gmail.com

Dato : 27-08-08 15:10

On 27 Aug., 17:01, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> Hvad med TOR?

torproject.org? Æh, det ser kompliceret ud. Er det lovligt? Jeg skal
bare tjekke min pop-mail fra arbejdet, hvor de har spærret for pop-
mail

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-08-08 22:25

oz1sej@gmail.com skrev:

> torproject.org? Æh, det ser kompliceret ud. Er det lovligt? Jeg skal
> bare tjekke min pop-mail fra arbejdet, hvor de har spærret for pop-
> mail

"Bare"? Der er måske en god grund til, at
systemadministratoren har blokeret for pop-mail. Og omgåelse
af den slags kan reelt være fyringsgrund. Den bedste løsning
vil nok være at spørge administrator om lov til at tilgå
pop-mail - eller at lære at undvære muligheden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : Sune

Dato : 27-08-08 22:26

On Wed, 27 Aug 2008 14:09:38 -0700 (PDT), oz1sej@gmail.com wrote:

>torproject.org? Æh, det ser kompliceret ud. Er det lovligt? Jeg skal
>bare tjekke min pop-mail fra arbejdet, hvor de har spærret for pop-
>mail

http://mail.google.com/mail/#settings/fwdandpop
http://webmail.cybercity.dk/

Mvh
Sune

Fra : N/A

Dato : 27-08-08 22:25

Fra : oz1sej@gmail.com

Dato : 31-08-08 06:26

On 27 Aug., 23:25, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> "Bare"? Der er måske en god grund til, at
> systemadministratoren har blokeret for pop-mail.

Officielt er grunden, at det ikke er meningen, at medarbejderne skal
bruge deres tid på privat mail i arbejdstiden. Men det er sjovt nok
ikke forbudt at tjekke webmail!

Og begrundelsen har heller ikke noget med sikkerhed at gøre - når jeg
tager computeren med hjem, må jeg gerne bruge den til popmail
derhjemme!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-08-08 13:30

oz1sej@gmail.com skrev:

>Officielt er grunden, at det ikke er meningen, at medarbejderne skal
>bruge deres tid på privat mail i arbejdstiden. Men det er sjovt nok
>ikke forbudt at tjekke webmail!

Jeg har nu altid følt at webmail er langsommere end pop

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : oz1sej@gmail.com

Dato : 31-08-08 06:26

On 27 Aug., 23:26, Sune <april2...@tdcadslw.dk> wrote:

> http://mail.google.com/mail/#settings/fwdandpop
> http://webmail.cybercity.dk/

Æh - prøver du at fortælle mig, at jeg bare kan bruge webmail eller
gmail i stedet? Det er jeg godt klar over - nu vil jeg bare gerne
bruge popmail.