Congratulations
Fra : kk

Dato : 25-08-08 19:22

Hvad mener I om denne her?
Skal jeg regne med at få en laptop. Eller er det ligesom alle de Euros som
jeg har vundet?
mvh
kk

Congratulations
You have been chosen to receive a Free Dell laptop computer.
Participation required. See site for details.

http://nbnonline.net/uWxWMOvxxhJuvWMWMWMWvOuJBthxkM/

Click here to claim

d0bc1c6:This email brought to you on 08/25/2008 07:30:34 by:
Group1 - 1128-274 Royal Palm Beach - Royal Palm Beach, FL 33411
Manage min@adr..dk Account:
http://nbnonline.net/uWxWMOvxxhJuvWMWMuMWvOuJBthxkM/
107291773

Fra : Anders

Dato : 25-08-08 19:26

Hold øje med posten de næste par dage, og kommer han forbi med en pakke, ja
så har du fået en bærbar computer...

Men hvad tror du selv ?

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-08 20:14

> [...]
>
> Congratulations
> You have been chosen to receive a Free Dell laptop computer.
> Participation required. See site for details.

Jeg kan da bytte den med $1,4, fra et hollandsk lotterij.

/karsten