Nero Krypteret Nero-fil !!!
Fra : Soeren

Dato : 23-08-08 20:20

Hej derude.
Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe men vover pelsen:

Efter at have opdateret en gammel Nero 6 på nettet opdager jeg
pludselig at alle mine originale billedfiler nu viser et nøgle-ikon og
egenskaber påstår at det er en "Krypteret Nero-fil".

DET skal Nero absolut ikke blande sig i.

Hvordan slipper jeg af med det?

Mvh
Soeren C

Fra : ruwaldo

Dato : 23-08-08 20:29

"Soeren" <Soren@nowhere.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> egenskaber påstår at det er en "Krypteret Nero-fil".
>
> DET skal Nero absolut ikke blande sig i.

Kan det være mappeindstillinger der er blevet ændret til Neroformat.??
Prøv at finde mappeindstillinger og ændre dem tilbage til det format
de var på før Nero-opdateringen fandt sted.

Ruwaldo

Fra : Soeren

Dato : 23-08-08 20:54

On Sat, 23 Aug 2008 21:29:14 +0200, "ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk>
wrote:

>Kan det være mappeindstillinger der er blevet ændret til Neroformat.??
>Prøv at finde mappeindstillinger og ændre dem tilbage til det format
>de var på før Nero-opdateringen fandt sted.

Tak for hurtigt svar.

Ja det ændrede det jo fluks.

Jeg røg bare helt op i det røde felt, da jeg troede at Nero havde
krypteret mine originale .NEF billedfiler.

Mvh
Soeren C

Fra : ruwaldo

Dato : 23-08-08 20:57

> Tak for hurtigt svar.
>
> Ja det ændrede det jo fluks.
>
> Jeg røg bare helt op i det røde felt, da jeg troede at Nero havde
> krypteret mine originale .NEF billedfiler.

Det er udlempen ved at install programmer såsom nero (winamp, wma etc)
Hvis man ikke rigtig kigger efter hvor der er sat et "flueben" kan det ændre
en del. Bare træls når man skal rode for at få det tilbage til det gamle
igen...

ruwaldo