Fuld afstallering af Norton
Fra : Hansen/Jensen

Dato : 18-08-08 08:39

Hej Gruppe

Jeg har engang set et link herinde til en side der forklarer step by step
konkret hvordan man sikre sig at man får afstalleret alle komponenter i
Norton. Nu kan jeg bare slet ikke finde siden igen.

Kan nogen være behjælpelig??

MVH

HJ

Fra : Knud Erik

Dato : 18-08-08 10:14

"Hansen/Jensen" <skj@ingen.ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
> konkret hvordan man sikre sig at man får afstalleret alle komponenter i
> Norton. Nu kan jeg bare slet ikke finde siden igen.

Hej
Er det den her du tænher på ?
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/tip-og-tricks/afinstallere_norton.htm

Knud Erik

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 18-08-08 16:44

Hej Knud Erik
"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> "Hansen/Jensen" <skj@ingen.ingen> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej Knud Erik

Ja tusind tak, det var den jeg tænkte på.

Mvh
HJ
Hej K

Fra : Max

Dato : 18-08-08 10:54

Hej Hansen/Jensen

> komponenter i Norton. Nu kan jeg bare slet ikke finde siden igen.

På Symantecs hjemmeside kan du finde både vejledninger
og software til at fjerne en Norton installation med.

--
Mvh Max

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 18-08-08 16:47

> Hej Hansen/Jensen

> På Symantecs hjemmeside kan du finde både vejledninger
> og software til at fjerne en Norton installation med.
>
> --
> Mvh Max

Hej Max

Tak for svar, men jeg har læst mig til og selv erfaret det langt fra er nok
med nortons egen software

MVH

HJ

Fra : Max

Dato : 18-08-08 17:37

Hej Hansen/Jensen

> Tak for svar, men jeg har læst mig til og selv erfaret det langt fra
> er nok med nortons egen software

Hvor har du læst det ?

--
Mvh Max

Fra : Kent Friis

Dato : 18-08-08 17:46

Den Mon, 18 Aug 2008 18:36:36 +0200 skrev Max:
> Hej Hansen/Jensen

> Hvor har du læst det ?

Hvis Norton havde kunnet finde ud af at lave software til at
afinstallere deres eget skrammel, burde det være nok med tilføj/fjern
programmer.

Er det iøvrigt alle antivirus-programmer der har dette problem? Jeg
har erfaring med at McAfee er stort set lige så svært at slippe af
med som en virus.

(Den var også god til at crashe computeren, og fylder disken op, hvad er
det lige forskellen er imellem virus og "anti"-virus?)

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : Anders

Dato : 18-08-08 11:12

Du skal en tur ind på Google og søge efter programmet
Norton Remove Tool....

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 18-08-08 16:48

"Anders" <anders.forstxx@xxgmail.com> skrev i en meddelelse
> Du skal en tur ind på Google og søge efter programmet
> Norton Remove Tool....

> "Hansen/Jensen" <skj@ingen.ingen> skrev i en meddelelse

Hej A

Tak for svar, men det er vist ikke nok med den.

MVH

HJ

Fra : Anders

Dato : 18-08-08 17:05

Det skulle det være, har selv tidligere afinstalleret Norton på en bærbar
med programmet !

Fra : Anders

Dato : 18-08-08 18:14

Her er et link til et program til at fjerne Norton:
http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039