Office Pro 2003. ændre skærm.
Fra : Elmand

Dato : 03-09-08 17:00

Hej gruppe.
Når jeg åbner min word 2003 fra officeparken 2003 ( alle opdateringer er hentet)
stiller den min skærmkort om til en lav opløsning og farver bliver dårligere.
Når jeg lukker word er alt igen ok og skærmopløsningen er tilbage i hø'jeste
igen.
Hvor findes den funktion i officepakken Word der ændre dette??
XP Pro er styresystem.

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Elmand

Dato : 06-09-08 12:23

"Elmand" <elmand@fjernpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen.
> Hvor findes den funktion i officepakken Word der ændre dette??

Prøver ovenstående igen.
vh.
KBE