Microsoft Office InfoPath 2007
Fra : Klaus Linnert

Dato : 26-08-08 10:10

Skulle dette prg. ikke være inkl. Office 2007 pakken? Hvis hvor ligger
den?

Mvh
Klaus

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-08-08 10:54

"Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> skrev i meddelelsen
> Skulle dette prg. ikke være inkl. Office 2007 pakken? Hvis hvor ligger
> den?
>
> Mvh
> Klaus

Det kommer an på hvilken version du har. Den følger kun med i de største
versioner.
http://office.microsoft.com/da-dk/products/FX101635841030.aspx

Kurt

Fra : Klaus Linnert

Dato : 27-08-08 00:18

Kurt B. Andersen udtrykte præcist:
> "Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> skrev i meddelelsen

> Det kommer an på hvilken version du har. Den følger kun med i de største
> [...]

Hej Kurt.

Tak det var lige den oplysninge jeg ikke selv kunne finde. Jeg har en
Proff. 2007, så det er derfor jeg ikke kan finde den :/

Klaus