Autoarkivering
Fra : Lene Larsen

Dato : 21-08-08 20:56

Jeg bruger Office 2003 med SP3 på en XP maskine.

Jeg har efterhånden 1 års mail og kalender information i Outlook, og har
forsøgt at bruge funktionen
autoarkivering.

Den har oprettet en arkiv.pst fil men der overføres tilsyneladende ikke
noget til arkivet. Jeg har sat den til at overfører alt der er ældre end 1
måned, der er overført nogle mail fra 6 måned, men ikke alle i den måned er
overført, men der burde jo overføres alt der er ældre end 1 måned.

Er der nogle her der kender til problemer med denne funktion i Outlook 2003
?

Mvh.

Lene.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 25-08-08 22:23

Den 21 aug 2008 skrev Lene Larsen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> der er ældre end 1 måned.
>
> Er der nogle her der kender til problemer med denne funktion i

Jeg har haft samme problem med autoarkivering. Fandt ud af, at det
havde noget at gøre med hvilke datoer, der bestemmer om der skal
arkiveres.

Prøv at slå læserude fra (hvis den ikke allerede er det)
Gå derefter ind i Feltvælger, Dato og klokkeslet, og find det felt, der
hedder Ændret, og træk det op ved siden af Modtaget

Af en eller anden grund, har nogle mails (hos mig) ikke samme dato for
Modtaget og Ændret. Hvordan ser det ud hos dig?

Og tilsyneladende er det Ændret Dato, der bestemmer om en mail er
gammel, og dermed om den skal Autoarkiveres

Jeg har valgt, at sortere mails efter Modtaget, så er det nemt nok
manuelt at trække gamle mails over i arkivet, når det først er oprettet

Lars Klintholm