Vedr. Outlook-mail på 2 computere
Fra : JC

Dato : 14-08-08 21:43

Hej

Vi har 2 computere på samme bredbånd.
Vi har hver sin email-adresse, hos den samme udbyder.

Når jeg åbner en email på den ene computer, kan den derefter
ikke findes på den anden.

Er der en måde hvorpå dette kan undgås, så man kan se mailen
på den anden computer, også ?

mvh Jørgen

Fra : Søren Blom

Dato : 15-08-08 21:55

"JC" <jcarl@biograf.dk> skrev

> [...]
> ikke findes på den anden.
>
> Er der en måde hvorpå dette kan undgås, så man kan se mailen

Ja, du kan sætte Outlook op til ikke at slette mail, når den henter dem på
serveren, så den samme mail kan hentes ned på begge computer.

du skal ind i egenskaber for mail konto, flere indstillinger, faneblad
Avancerede og så sæt hak i "Gem kopu af meddelsen på serveren"

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : JC

Dato : 16-08-08 22:57

Søren Blom skrev:
> [...]
>
> du skal ind i egenskaber for mail konto, flere indstillinger, faneblad
> Avancerede og så sæt hak i "Gem kopi af meddelelse på serveren"

TAK for svaret. Jeg prøver.
mvh Jørgen Carlsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-08 08:23

On Thu, 14 Aug 2008 22:42:38 +0200, JC <jcarl@biograf.dk> wrote:

>Hej
>
>Vi har 2 computere på samme bredbånd.
>Vi har hver sin email-adresse, hos den samme udbyder.

Det tyder på du IKKE har to mailadresser, men blot to alias til samme
konto? Opret to konti i stedet, så er problemet løst.