Events
Fra : Henning Madsen

Dato : 01-09-08 14:59

Har lavet et program med 3 forme.
Fra Form2 kan jeg gå på nettet hvor jeg finder et godt blomsterbilled
det gemmer jeg i en mappe 'Billeder til Basen' når det er gjort
forlades nettet og man er tilbage på Form2.
Spørsmålet er nu er der en Form2 Events der nu kan flytte indholdet
fra mappen til en ListBox på Form2.

Er foreløbig lavet med en Button, men det er jo ikke smart.

Et navn på en Events vel være dejligt.
m.v.h.
Henning

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 01-09-08 22:21

Du skal tilføje koden til at opdatere din listbox umiddelbart efter der,
hvor du "går på nettet".

Fra : Henning Madsen

Dato : 02-09-08 13:24

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> Du skal tilføje koden til at opdatere din listbox umiddelbart efter der,
> hvor du "går på nettet".
>
> "Henning Madsen" <hkjeldm@mail.dk> wrote in message

> Tak for svaret Uffe men det virker desværre ikke.
Jeg prøver med en ny forklaring.
Når programmet starter op Køres en PROCEDURE fra Form2 events som
opdatere ListBox2 og det virker.
Nu er programmet jo startet op og ved klik på en Button på Form2 kommer
jeg på nettet.
Her finder jeg et billed som jeg gemmer i en mappe der hedder 'Billeder
til Basen'
Når der ikke er flere billeder jeg vel have lukker jeg nettet ned på
normal og så er jeg
jo igen tilbage på Form2 og så burde de fundne billeder jo være tilføjet
i ListBox2
men det er de ikke.
Har midlertidig plaseret en Button som kalder PROCEDUREN det virker men er
jo ikke særlig smart.
Håber dette er en forklaring der kan bruges.

m.v.h.
Henning

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 03-09-08 07:54

> Nu er programmet jo startet op og ved klik på en Button på Form2 kommer
> jeg på nettet.

I linien umiddelbart efter den funktion, som "sender dig på nettet", tjekker
du folderen for nye filer.