Juletid
Fra : Ukendt

Dato : 12-09-08 08:30

Hej NG

Ved ikke om dette har interesse...

Jeg kunne godt tænke mig at møde de "virtuelle mennesker" fra denne
gruppe...
Vi har jo ihvertfald mindst 1 ting tilfælles...:)

Kunne da godt tænke mig at høre, om der er nogen interesse til at mødes over
en julefrokost...
Så kan man jo også få hvilet øjnene lidt fra skærmflimmeret...)

Kom med din mening...

Jeg stiller mig naturligvis til rådighed for at arrangere "happeningen"...

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-09-08 08:53

bsn wrote:

> [...]
> Så kan man jo også få hvilet øjnene lidt fra skærmflimmeret...)

> Jeg stiller mig naturligvis til rådighed for at arrangere

Geografi?

Erik Ginnerskov

Fra : Martin

Dato : 12-09-08 09:09

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Geografi?

Nej Erik. Det er ikke Geografi vi har som fælles interesse :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 12-09-08 14:25

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Nej Erik. Det er ikke Geografi vi har som fælles interesse :)

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Jeg tror at Erik mente hvor i landet. Det er dumt at holde det i
Jylland hvis alle dem så gerne vil er på Sjælland eller omvendt.

Kim

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-09-08 19:51

Kim Schmidt Wind wrote:

> Jeg tror at Erik mente hvor i landet. Det er dumt at holde det i
> Jylland hvis alle dem så gerne vil er på Sjælland eller omvendt.

Bingo. Da jeg bor på fyn, ville det også være dumt at fare til
Kjøwenhaustrup, hvis det foregår i Ålborg.

Erik Ginnerskov

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-09-08 19:53

Martin wrote:

> Nej Erik. Det er ikke Geografi vi har som fælles interesse :)

Ellers et vitalt emne, når der foreslås en samling. Hvor skal vi hen, du?

Erik Ginnerskov

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-08 18:43

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev
> Geografi?

Da jeg bor i Odense, og dette ligger midt i landet, er det meningen det skal
foregå her...

Bjarne

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-09-08 23:26

bsn skrev:

> "Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev
>
> Da jeg bor i Odense, og dette ligger midt i landet, er
> det meningen det skal foregå her...

Er Erik med, er jeg også med, han er min slyngveninde

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-09-08 06:14

Allan Vebel wrote:

> Er Erik med, er jeg også med, han er min slyngveninde

Count me in.

Erik Ginnerskov

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-08 14:22

> Count me in.

Så er vi foreløbig 3 mand...

Bjarne

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-09-08 00:11

bsn skrev:

> Så er vi foreløbig 3 mand...

Du bestemmer tid, sted og våben.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-08 01:21

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev

Erik
Allan
Bjarne

Der er stadig ledige pladser...

Dato : 29-11-2008
Sted : Private or Public...???
Private - kunne godt foregå hos mig...
Public - så finder jeg et sted i byen(Odense) - måske "Carlslund"...???
Våben : Godt humør...og lidt dollars...

Bjarne