Kontakt kode?
Fra : Nickolas Andersen

Dato : 15-09-08 08:12

Hej alle jeg har min egen hjemmeside der hedder
www.nsa204.czgames.dk jeg har nogen problemer med at kunne få min
kontakt til at virke hvor er det nu man redigere hvad e-mail den
skal sende til?
Eller er det nogen der har en kode jeg kan bruge hvor jeg bare
skal indsætte den mail jeg vil havde tilsendt mine kontakter
til???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Viggo

Dato : 24-09-08 17:29

"Nickolas Andersen" <nickolas-andersen2@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Eller er det nogen der har en kode jeg kan bruge hvor jeg bare
> skal indsætte den mail jeg vil havde tilsendt mine kontakter

I din kode står der bl.a.
<form method="POST" action="_vti_bin/shtml.exe/Kontakt.html" onSubmit=""
webbot-action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveResults" u-file="_private/feedback.txt" s-format=""
S-Email-Address="nickolas-andersen2@hotmail.com" S-Email-Format="TEXT/PRE"
startspan --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot
bot="SaveResults" i-checksum="43374" endspan -->

- er det ikke der, du bare skal skrive den adresse, du vil bruge?
--
____________
Venlig hilsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-09-08 01:31

Dette vil ikke være synligt når siden er åben i Frontpage. Rettes det
uden for Frontpage vil det blive rettet tilbage ved næste opdatering.
Det er fint at du gerne vil hjælpe Frontpage brugere men du bør enten
lære hvordan Frontpage virker eller holde dig til generelle spørgsmål
hvor viden om Frontpage ikke er påkrævet.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Viggo

Dato : 25-09-08 17:39

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> [...]
> lære hvordan Frontpage virker eller holde dig til generelle spørgsmål
> hvor viden om Frontpage ikke er påkrævet.

Jeg gik ud fra, at det kunne rettes i programkode i Frontpage, det har jeg
selv gjort på mine sider, men det er jo nok et andet script.
Men tak for din venlige opfordring.
Venlig hilsen
Viggo

Fra : Jens Peter Karlsen