MouseOver!
Fra : martin

Dato : 22-08-08 23:05

Jeg er støt på et lille problem...

Jeg skal bruge MouseOver effekt på min hjemmeside, men den skal
også være 'Valid', men onMouseOver er ikke Valid, som jeg har
forstået det!

Mit problem:

Har 2 flag et dansk og et engelsk. De skal lyse når man har
mussen over dem. Det har jeg gjort, men det er ikke Valid.

Du kan se de to flag øverst oppe til højre på hjemmesiden.
Link:
http://www.pries-gate.dk/test/pries_consulting/website/test.html

Hvis du kigger på
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.pries-gate.dk%
2Ftest%2Fpries_consulting%2Fwebsite%2Ftest.html&charset=iso-8859-
1&doctype=Inline&ss=1&group=0&No200=1&verbose=1&st=1&user-agent=W
3C_Validator%2F1.591

så kan du også se at der er flere fejl men dem skal du ikke tage
dig af, ved godt de er der og kommer til dem.

Men lige nu vil jeg gerne have svar på Det med MouseOver!

tak på forhånd!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-08-08 01:11

martin <martin@pries.dk> skrev :

>Jeg skal bruge MouseOver effekt på min hjemmeside, men den skal
>også være 'Valid', men onMouseOver er ikke Valid, som jeg har
>forstået det!

Du skriver i xhtml, så det skal skrives med små bogstaver,
onmouseover.

Det står også i fejlbeskrivelsen:
(Remember XHTML is all lower-case)
--
Kerim

Fra : Call-Pries

Dato : 23-08-08 11:25

> Du skriver i xhtml, så det skal skrives med små bogstaver,
> onmouseover.

> Det står også i fejlbeskrivelsen:
> (Remember XHTML is all lower-case)

> Kerim

Tak ja, skulle måske lige have læst det lidt mere grundigt....
Tak her Fra...