NG gået død ?
Fra : skibber

Dato : 11-08-08 10:12

NG gået død ?

/skibber

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 11-08-08 10:31

"skibber" <fredibau@gmail.com> wrote in news:48a00263$0$5367
$ec3e2dad@news.usenetmonster.com:

> NG gået død ?

Tja, efterhånden er det nye gået af xDSL. Så nu spørger brugerne bare efter
"Hvem er mest stabile" og det kan ingen svare på.

Fra : skibber

Dato : 12-08-08 09:50

On 11-08-2008 11:30:28, Niels Kristian Jensen wrote:
> [...]
>>

> Tja, efterhånden er det nye gået af xDSL. Så nu spørger brugerne bare
> efter "Hvem er mest stabile" og det kan ingen svare på.

Det har du ret i ,jeg troede at jeg var faldet ud af NG'en
siden der ikke var nogen aktivitet.

/skibber

Fra : Peter T.

Dato : 20-08-08 08:10

In article <48a14e9e$0$2197$ec3e2dad@news.usenetmonster.com>,
fredibau@gmail.com says...

> Det har du ret i ,jeg troede at jeg var faldet ud af NG'en
> siden der ikke var nogen aktivitet.

Jeg husker jag lavede et svagt forsøg på en OTD omkring nedlæggelse af
gruppen her for 2-3 år siden pga. de mange nye teknologier. som
overflødiggjorde en specifik xdsl-gruppe. Det lykkedes ikke helt. :)

--
Peter T.