Langsomt internet - er det kun mig, kun Ho~
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-09-08 18:53

Hej alle

Jeg har for nogle uger siden omsider fået de 10 Mbps som jeg
bestilte for længe siden, og testhastigheden er også meget fin.

Imidlertid sidder jeg med det langsomste internet jeg har oplevet
længe. Hjememsider lader vente på sig en evighed - okay, måske
20 sekunder - men derefter kører de normalt.

Er det kun mig, kun Horsens, kun Stofanet eller hele verden
(Danmark)?

--
Bertel

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-09-08 19:11

Bertel Lund Hansen skriver:

> Er det kun mig, kun Horsens, kun Stofanet eller hele verden
> (Danmark)?

Horsens (som værende på en 20/20 TDC linje) går ret fint i tiden.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BorreBoy

Dato : 02-09-08 20:34

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 20 sekunder - men derefter kører de normalt.
>
> Er det kun mig, kun Horsens, kun Stofanet eller hele verden

Min 25/1Mbit kører kun ca. 300kbit lige nu. Stofanet Horsens
Kan ikke engang høre netradio uden udfald. Suk.

Fra : BorreBoy

Dato : 03-09-08 18:35

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i meddelelsen

> "Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> Min 25/1Mbit kører kun ca. 300kbit lige nu. Stofanet Horsens
> Kan ikke engang høre netradio uden udfald. Suk.

Er endelig kommet igennem til support. Det er et generelt Stofa problem, som
ventes løst engang d. 5/9

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-09-08 20:37

BorreBoy skrev:

> Er endelig kommet igennem til support. Det er et generelt Stofa problem, som
> ventes løst engang d. 5/9

Tak for info.

--
Bertel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-09-08 13:47

On 2 Sep., 19:52, Bertel Lund Hansen <unosp...@lundhansen.dk> wrote:
> [...]
> længe. Hjememsider lader vente på sig en evighed  - okay, måske
> 20 sekunder - men derefter kører de normalt.

Tyder på en langsom DNS server, hvis du siger testhastighed er normal
men hjemmesider langsom...