Skærme
Fijala 3554
Samsungs produkt nummer system
Fra : Optimus Prime

Dato : 15-08-08 11:03

Jeg kigger på en 22-24" samsung skærm og har forgæves forsøgt at
gennemskue deres produkt numre...

Som jeg kan se det, så har de en serie med 4 tal og 2 bogstaver, en
serie med 3 tal og 2 bogstaver, samt en T-serie, som vist er deres
professionelle serie (og uden for mit budget/behov, så den ser jeg bort
fra).

Har gennemskuet at bogstaverne afslører designet/features, men hvad så
med tallene - hvad er forskellen på 2232xx, 2243xx og 2253xx fx? Er det
forskellige generationer, forskellige paneler eller noget helt andet.

Samme spørgsmål gælder deres 223xx, 225xx og 226xx - og hvad er
forskellen på serierne med 3 og 4 tal?
Synes ikke rigtig der er noget i spec umiddelbart

NB jeg er med på de første 2 tal angiver skærmstørrelsen, så det er
de(t) sidste tal jeg ikke kan lure...

Anyone?