Grafikfejl i Company of Heroes; Opposing F~
Fra : Jebir

Dato : 10-08-08 19:00

Hej

Jeg er efter en formattering rendt ind i en irriterende fejl når jeg starter
CoH: Opposing Fronts...

Når jeg går ind i spillet ser det således ud;

http://i266.photobucket.com/albums/ii278/Fortir/1.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii278/Fortir/2.jpg
http://i266.photobucket.com/albums/ii278/Fortir/3.jpg

- Fejlen vises på skærmen, men hvis jeg taget et screenshot og paster det i
et grafikprogram vises det ikke - derfor er billederne taget med kamera....

Kortet er et Geforce 7600GT, med driver version 7.15.11.7519

- Er der nogen der kan komme med en løsning?

Vh.
Jebir

Fra : Hagar

Dato : 10-08-08 22:38

"Jebir" <jebir@jebir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kamera....
>
> Kortet er et Geforce 7600GT, med driver version 7.15.11.7519
>
> - Er der nogen der kan komme med en løsning?

Det kunne godt minde om noget jeg selv har prøvet, og et nyt grafikkort
løste problemet. Det er din GPU der ikke bliver kølet godt nok.

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 11-08-08 06:17

Jebir wrote:

> - Er der nogen der kan komme med en løsning?

Som Hagar skriver - køling. Check køleren på dit grafikkort. Overvej om
der skal en anden køler på eller om der bare skal et andet kort i.

Jesper Poulsen