rollespil i København
Fra : Aikiko

Dato : 03-08-08 10:12

Hej,

Jeg søger efter en gruppe folk hvor jeg kan være med til D&D 3.5 eller
Vampire the mascarade. Jeg har spillet lidt Vampire men det er rimelig
lang tid siden, D&D har jeg 3,5 "players guide" bogen men jeg har
aldrig spillet det.

Jeg har fundet Avalon på nettet men jeg gider ikke at betale 175kr /
måned. Er det ikke nogle små grupper af folk eller nogle små
forregninger som holder nogle rollespil en eller to gange om ugen ?

Thx

Aikiko

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 04-08-08 09:26

Aikiko <meriadoc_brandebouc@hotmail.com> writes:

> [...]
> måned. Er det ikke nogle små grupper af folk eller nogle små
> forregninger som holder nogle rollespil en eller to gange om ugen ?

Prøv at sætte et opslag op i Fantasks spilafdeling og Faraos' Cigarers
ditto.

   Torben