Ang. Kymco zx 50 fever
Fra : hans poulsen

Dato : 29-07-08 22:39

Hej.
Jeg grubler stadig over denne Scooter da den ikke vil starte
I dag pillede jeg skjoldet af i højre side ved olie og bensintanken
og der opdagede jeg at der hvor man har føderne når man køre
Der sider en boks med nogle slanger og den ene slange havde ikke fat i
noget men der sad et spændebånd på enden af slangen

Fra : ScooterGrisen

Dato : 30-07-08 09:43

Tag nogen billeder og læg dem på nettet så kan vi se hvad det er for
nogen slanger.
Men det er normalt at der er nogen slanger som kun er forbundet til
noget i den ene ende.
Den anden ene er enten til at suge luft ind eller en drænslange.

Hvis du siger den er i højre side så det sikkert bare en luft slange
de suger luft ind så jeg tror ikke du skal være bange for den.

Fra : christofferkrause_41~

Dato : 04-09-08 14:58

On 30 Jul., 17:43, ScooterGrisen <fedblind...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvis du siger den er i højre side så det sikkert bare en luft slange
> de suger luft ind så jeg tror ikke du skal være bange for den.

Hej, ved du hvor man kan købe nye skjolde til en kymco fever zx50? :b