Lidt hjælp med at finde info og reservedel~
Fra : temba

Dato : 16-07-08 02:52

Hej NG

jeg har mulighed for at restorere en gammel Sachs knallert som kan ses
i nedenstående link.

http://picasaweb.google.dk/marktemba/Knallert

Det skal siges at den gamle står i sverige og meningen er at have en
hyggelig sommer projekt deroppe :)

Det jeg vil spørge jer om er:

Jeg kender ikke model nummeret og håber at en af jer kan evt hjælpe
til? Eller henvise til et andet sted
Hvor er det bedste sted at købe reservedele?
Kan der overhovedet købes en manual ligesom til de fleste ældre biler
fra f.eks Thansen?

Håber at høre fra jer!

mvh
temba

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 16-07-08 14:47

temba:
> [...]
> Hvor er det bedste sted at købe reservedele?
> Kan der overhovedet købes en manual ligesom til de fleste ældre biler

Jeg vil anbefale dig at stille spørgsmålet her:
http://www.yamahafs1.dk/ i deres forum.
Der findes nogen flinke fyre på det forum som er meget hjælpsomme med
alt der relaterer til gammel knallert.
Kai

Fra : temba

Dato : 16-07-08 08:27

On 16 Jul., 15:47, Fister Løgsovs <N...@invalid.za> wrote:
> [...]
> Der findes nogen flinke fyre på det forum som er meget hjælpsomme med

Tak! Det er nu gjort :)

Fra : Henning Lund

Dato : 17-07-08 05:41

temba tastede:
> Jeg kender ikke model nummeret og håber at en af jer kan evt
> hjælpe
> til? Eller henvise til et andet sted
> Hvor er det bedste sted at købe reservedele?

Ja da, jeg har selv en stående, og dele køber du her
http://www.addemoto.se/

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : temba

Dato : 17-07-08 00:36

On 17 Jul., 06:40, "Henning Lund" <fa...@fakeadresse.com> wrote:
> temba tastede:

> [...]

Hej Henning,

kanon, jeg forsøger mig lidt frem med dem. Ved du hvilken model der er
tale om som jeg har ?

pft
temba

Fra : Henning Lund

Dato : 19-07-08 06:17

temba tastede:

> kanon, jeg forsøger mig lidt frem med dem. Ved du hvilken model
> der er
> tale om som jeg har ?

Monarch cresent