Roskilde Bank
Fra : vikni

Dato : 12-07-08 20:10

Hvis man vil gamble, og købe aktier i roskilde bank for en slik. Hvad
gør man så?
Rigtig! jeg har ingen forstand på penge.
Kan man bare ringe og bede sine bankrådgiver om at bruge et nærmere
bestemt beløb på det?

Fra : Jesper Lund

Dato : 12-07-08 20:13

vikni wrote:

> Hvis man vil gamble, og købe aktier i roskilde bank for en slik. Hvad
> gør man så?

Køber på Københavns Fondsbørs via din bankforbindelse. Aktien handles
fortsat.

> Rigtig! jeg har ingen forstand på penge. Kan man bare ringe og bede sine
> bankrådgiver om at bruge et nærmere bestemt beløb på det?

Ja.

--
Jesper Lund

Fra : Bo

Dato : 14-07-08 02:27

On 12 Jul., 22:10, vikni <a...@bbb.ccc> wrote:
> [...]
> gør man så?
> Rigtig! jeg har ingen forstand på penge.
> Kan man bare ringe og bede sine bankrådgiver om at bruge et nærmere

Du skal ikke regne med at nogen anden bank, vil give mere end
dagskursen på RB-aktier - De bliver nærmest tigget af Nationalbanken
til at købe RB
vh Bo

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-07-08 17:38

Bo wrote:

> Du skal ikke regne med at nogen anden bank, vil give mere end dagskursen
> på RB-aktier - De bliver nærmest tigget af Nationalbanken til at købe RB

Nu handles aktier og andre værdipapirer normalt til dagskursen...

--
Jesper Lund