Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ingen PBS-oversigt i e-boks?
Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-07-08 05:33

Jeg plejer at få min PBS-oversigt i e-boksen *længe* før den 28. i måneden, men
denne gang er den endnu ikke ankommet. Er der andre der har oplevet det samme?
Ikke fordi det betyder noget, jeg ved godt hvad jeg skal af med, men det undrer
mig da en del...

(Jeg bruger - selvfølgelig - Danske Bank)

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Knut

Dato : 28-07-08 06:11

Danske Bank har vel som sædvanlig IT problemer!
Eller er gået konkurs!

Knut

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-07-08 16:52

Knut wrote:
> Danske Bank har vel som sædvanlig IT problemer!

Ja, det gætter jeg på.

> Eller er gået konkurs!

Ikke specielt sandsynligt.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : OBS

Dato : 29-07-08 17:20

Peter Knutsen skrev:

> Ja, det gætter jeg på.

Jeg har heller ikke fået nogen PBS-oversigt, og bruger ikke hverken
Danske Bank eller Spar Nord. Så det er muligvis nok ikke der at
problemet er.

Fra : Knut

Dato : 29-07-08 17:30

"OBS" <dk-radarFJERNES@mail-online.dk> wrote in message

> Jeg har heller ikke fået nogen PBS-oversigt, og bruger ikke hverken Danske
> Bank eller Spar Nord. Så det er muligvis nok ikke der at problemet er.

Nordea's (papirversion) til min kone kom lørdag - jeg har faktisk ikke
checket om min egen elektroniske er dukket op.

Knut

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-07-08 00:35

OBS wrote:

> Jeg har heller ikke fået nogen PBS-oversigt, og bruger ikke hverken
> Danske Bank eller Spar Nord. Så det er muligvis nok ikke der at
> problemet er.

Min dukkede op på et tidspunkt. Meget sent, men den kom dog frem til sidst.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jan Nielsen

Dato : 28-07-08 16:25

Peter Knutsen skrev:
> [...]
> oplevet det samme? Ikke fordi det betyder noget, jeg ved godt hvad jeg
> skal af med, men det undrer mig da en del...

Jeg har samme problemer med Spar nord bank...
Har modtaget den oversigt TDC sender særskilt med ADSL opgørelse, men
ikke selve PBS opgørelsen (i eboks) :(