Lidt terner!
Fra : Ukendt

Dato : 01-08-08 18:51

Hjsa, her er lidt ternebilleder, fra Ejderdæmningen, Hvis I ellers gider
kigge

Det er de fire første i galleriet

http://frodonifinger.dk/Husum/album/index.html

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : JB

Dato : 01-08-08 19:07

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hjsa, her er lidt ternebilleder, fra Ejderdæmningen, Hvis I ellers gider
> [...]

Dejlige billeder.

Hilsen
Jytte

Fra : Cindy

Dato : 10-08-08 06:36

"JB" skrev i en meddelelse

> Dejlige billeder.

Ja, hvor er de flot taget! Tak for synet.

Hilsen Cindy

Fra : Finn

Dato : 19-08-08 19:15

Hej Jesper
Superfine billeder, kan man måske
få lov til at udskrive dem.
Hilsen Finn

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 12:43

"Finn" <autzen(fjern)@post10.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Jesper
> Superfine billeder, kan man måske
> få lov til at udskrive dem.
> Hilsen Finn

Hej Finn!

Du vil gerne have dem i stor størrelse?
Det kan da sagtens lade sig gøre!

Hvis det er terner specifikt, du går efter, så ha jeg faktisk et, der er
endnu federe!
http://fotozite.dk/photopost/showphoto.php?photo=3844&ppuser=121
Det skal så vist lige laves færdigt i stor størrelse, så vidt jeg husker,
men jeg vil selv ha lavet et print af den.

Hvis det bare er fugle generelt, så kig lige i mit Galleri fra Helgoland med
Suler:
http://frodonifinger.dk/Helgoland/Helgoland/index.html

Bare sig til, så finder jeg ud af, hvordan jeg får dem sent til dig.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : SørenH

Dato : 18-09-08 18:36

Hej Jesper
Er netop vendt tilbage efter 4 måneder på de midteuropæiske floder og
kanaler, og ser at du har lagt mange fuglebilleder ud.
Jeg har skrevet det før men vil gerne gentage, at jeg synes du er en
pokkers god fugle/natur-fotograf, og jeg ser med stor glæde dine
gallerier igennem!
Jeg har færdedes blandt fotografer hele mit liv, og holder meget af
fotografisk billedkunst, og jeg er virkelig imponeret!
Håber du vil blive ved med at berige os med nye billeder.
Mvh
Søren Hedemand